Százhalombattán, a Szekeres József rendezvényközpontban tartotta szakmai évnyitóját a „Magyar Termék” Nonprofit Kft. április 11-én. Az idén hét éves kft. tizenhárom cég összefogásával alakult, mára azonban több mint 80 vállalat csatlakozott hozzá, védjegye pedig a legelismertebb eredetjelöléssé vált hazánkban. A cég legfőbb törekvése a magyar termékek népszerűsítése, hogy ezzel közvetlenül segítse a hazai gyártókat, hosszútávon pedig a magyar gazdaság fejlődését.
Az évnyitó szakmai napon Kecskeméti Attila, a nonprofit kft. ügyvezetője az elmúlt időszak eredményeiről, sikereiről és a jövőbeli tervekről tájékoztatta a partnereket és potenciális védjegyhasználókat. A köszöntőt követően Kovács Krisztián, a társaság kereskedelmi bizottságának tagja felhívta a figyelmet az üzletlánci aktivitásokra, kiemelte a védjeggyel ellátott termékek tematikus megjelenésének jelentőségét. Tatár Antal közös beszerzésekért felelős koordinátor ismertette a védjegyhasználóként kiaknázható kedvezményes beszerzési lehetőségeket kiemelve az üzemanyag-, gáz- és villamosenergia-beszerzést. A marketing bizottság elnöke, Deák Csaba a már hagyományosnak tekinthető, három éve sikeresen megszervezésre kerülő közösségi promóció idei terveit mutatta be, amelyek középpontjában az arany áll. A folytatásban a szervezet stratégiai partnerei nyújtottak tájékoztatást. Gyaraky Zoltán, a Vidékfejlesztési Minisztérium Élelmiszer-feldolgozási Főosztályának vezetője bemutatta a magyar termék rendelettel kapcsolatos aktualitásokat, majd az Új Kereskedőházak Zrt. ügyvezető igazgatója, dr. Ivády Vilmos a friss külpiaci lehetőségekre hívta fel a figyelmet. A rendezvény zárásaként két üzletlánc képviselője, a Penny Market Kft. marketing osztályvezetője, Bátonyi Nóra és a CBA Kereskedelmi Kft. kommunikációs igazgatója, Fodor Attila is kifejtette, hogy miért tartják fontosnak a hazai termékek forgalmazását és ennek érdekében milyen konkrét intézkedéseket tesznek.
